суботу, 1 грудня 2018 р.

Семінар-практикум для педагогів міста Першотравенська на тему: "Функціональний підхід до дітей з особливими освітніми проблемами в контексті інклюзивного навчання".

        30.11.2018 року на базі Комунального закладу освіти "Першотравенська загальнооосвітня школа-інтернат Дніпропетровської обласної ради І-ІІ ступенів стала учасником семінара-практикума для педагогів міста Першотравенська на тему: "Функціональний підхід до дітей з особливими освітніми проблемами в контексті інклюзивного навчання".

       Відкрили семінар учні школи-інтернату щирим творчим концертом. Встановилася дуже приємна атмосфера, ніхто з учасників не був байдужим до проблем "особливих" дітей.




       Всіх учасників радо привітала директорка школи-інтернату Лозова Людмила Володимирівна й ознайомила присутніх з специфікою роботи, педколективом та контингентом учнів Першотравенської школи-інтернату. 




        Була облаштована виставка робіт народно-вжиткового мистецтва - вишивка нитками, стрічками, в͒͑язання, поробки орігамі, аплікації, і це не весь перелік робіт учнів та педагогів закладу.
        На початку семінару перед педагогами міста виступила Олена Володимирівна Ісаєва - начальник відділу дошкільної, інклюзивної  освіти та соціального захисту Департаменту освіти і науки Дніпропетровської ОДА, яка розповіла про проблеми інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та про впровадження інклюзії в освітній простір Дніпропетровщини.

       Робота семінару відбувалась у формі доповідей-презентацій з елементами тренінгу та залученням аудиторії до активної практичної роботи. 








       Мені, як фахівцю в галузі логопедії, сподобався виступ логопеда ІРЦ Степаненко Ю.О. Вона продемонструвала ігри для дітей з загальним недорозвиненням мовлення по збагаченню активного словника, з розвитку граматичних категорій та залучила до них нас, присутніх фахівців та педагогів. 
         


 Гра "Який звук зник?" розвиває фонематичний слух та сприймання. Логопед показує на картинку та промовляє слово " ..орова" (...рова, ...руба, ...рава) який звук загубився?
 Для збагачення словника прикметниками використовують вправу "Яка зима?" з опорою на картинки.
Для розвитку граматичної категорії по утворенню зменшувально-пестливих форм іменників доречна така гра "Фея"зменшила предмети за допомогою чарівної палички, був помідор, став помідорчик...
Склади речення за схемою з малюнками
Будова фрази зі сполучником щоб
"Ніж потрібний, щоб різати", тощо.


Цікава гра для навчання читанню. 
"Склади яблучко" з͑єднуємо літери в склади.
               Найбільш запамяталися ігри з ліхтариком для розвитку просторової орієнтації "Що де знаходиться?", "Знімаємо кіно" для граматично правильного формування речення,



Практичний психолог школи-інтернату Щербиніна Л.О. посвятила присутніх в реалізацію можливостей дітей у різних видах повсякденної активності у звичному шкільному оточенні. Це і хореографія, і малювання, і лікувальна фізична культура, і кінестетичні вправи для розвитку міжпівкульних звязків головного мозку, які співучасники тренінгу спробували виконувати разом з ведучою.





Взагалі, не було байдужих педагогів. Кожен фахівець намагався взяти для себе якомога більше "перлинок-цікавинок" для реалізації в своїй роботі.


       Дякуємо організаторам за такий об͑ємний та вмісткий і зрозумілий семінар!

2 коментарі:

  1. Спасибо вам за вашу работу.
    Вы прекрасный специалист

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Вам за положительную оценку моих стараний!

      Видалити